Wednesday, September 14, 2011

... Pagi ku...

Salam...
.. Pagi Rabu... macam biasa.. aku datang keja.. pagi ni awal pulak aku mendarat kt ofis ni..chewah.. mcm naik helikopter pulak.. dan kerana awalnya masa aku sampai ni, aku pun menulis terus di blog aku.. rajin kan.. depan mata aku skrg ada milo ais & kuew tiow goreng.. menikmati sarapan sambil menulis blog.. pertama kali buat macam ni.. ok jugak...

dan macam harapan orang lain, aku juga berharap hari ku ini akan berjalan dengan baik, lancar tanpa sesiapa membuat aku sakit hati lagi... dan besar harapan aku, agar aku tidak 'ter' menyakiti hati sesiapa... jika aku 'ter' buat benda macam tu, itulah kesilapan yang tidak aku sengajakan.. dan sebelum aku 'ter' buat macam tu, aku perlu memohon bebanyak ampun dan maaf ... sesungguhnya aku manusia biasa, yang tidak dapt membaca dan merasa apa kehendak dan kemahuan  kalian... aku hanya memberikan apa yang termampu dan kemampuan ku ini, ku harap kalian dapat menerima dengan seadanya...

p/s ~~ kali pertama melaram dengan baju yang Dato' Parlimen berikan sempena hari raya yang lepas... tq Kak G sebab siapkn baju aku ni... pink lagi.... menambah koleksi baju pink aku..

No comments:

Post a Comment