Tuesday, September 13, 2011

.. mood yg terbang...

... ermmm... selesa nya terasa bila duduk dalam ofis, dalam kesejukan e cond.. menjalankan tugas tanpa di ganggu sesiapa... sambil melayan alunan lagu yang aku mainkan dari youtube.. sambil ditemani sebuah buku untuk dibaca.. sambil menaip surat2 yg aku kena siapkan, dicampur dengan kerja-kerja aku yang lain... cuaca di luar mendung, matahari tak menunjukkan cahayanya...
sedang aku menikmati keselesaan ini, tiba2 aku terlihat seperti ada benda yang terbang dan berada di awangan... pada mulanya, aku tak pasti apakah ia.. tetapi bila aku amati sambil merebahkan tubuh ku bersandar di kerusi, baru aku dapat kepastian apakah yg berada di awangan itu... rupa rupa nya, ia adalah mood kerajinan aku... rupanya, aku kehilangan mood untuk buat kerja... maka nya, aku diam je tanpa membuat apa-apa.. hanya fikiran ku yang sedang bekerja... buat seketika, aku terdiam dan bermain bersama minda ku... hanya seketika aku mengalami keadaan itu.. pabila aku memandang susunan fail yg ada di sebelahku mejaku, aku menyeru kembali mood ku yg terbang tadi, kembali ke tempat asalnya... tak ku izin kan ia terbang begitu lama.. kerana ia yang akan menentukan mood Bos aku besok... tak rela aku untuk memberikan mood yang tak baik kepada Bos kesayangan ku itu... Luv U Bos... I sambung keja sekarang jugak...hehehehe
 
p/s~~ ntah apa2 pulak yg aku tulis...

No comments:

Post a Comment