Thursday, September 8, 2011

... back to school...

8 Sept 2011.... aku kembali ke sekolah kerana program penyampaian alatulis kepada calon UPSR oleh YB Dato' Sri Ir. Mohd Zin Mohamed, Dato Parlimen Sepang... dah lama rasanya kaki tak jejak kesekolah.. kerana program ini melibatkan semua Sekolah Rendah di dalam Parlimen Sepang & beberapa buah sekolah Parlimen Kuala Langat, penuh la dewan tu dengan guru besar & wakil2 sekolah dan pemimpin BN parlimen... Bos aku, Cik Rina tak dapat hadir sebab ada mesyuarat di KL... Aku angkut Kak Zuraidah yg mula2 malas nk ikut tu..berjaya jugak aku memaksa dia ikut...hehehe...

suka aku tengok calon2 UPSR yg ada kt dewan.. dlm Parlimen Sepang, ada 4,200 calon UPSR tahun ni.... ramai tu... mudah mudahan berjaya... berjaya hingga akhirnya... bila dh berjaya dlm dunia sekolah ni, jgn lupa diri... kita sekolah kt sekolah kerajaan, bantuan kerajaan... kalau rasa2 tanak mengenang jasa tu,, pi pindah sekolah swasta tu..hehehe... ter emosional pulak... maappp...

ini lah gambar2 yg sempat aku snap tadi.. punyalah ramai yg bawak kamera... maklumlah.. program sekolah dengan BN... kamera man penuh dh mcm konsert free pulak...

on the way g keja...



aku ngn kak zuraidah...

Add caption

No comments:

Post a Comment