Tuesday, September 6, 2011

27 Ogos 2011

27 Ogos 2011...... Pepagi lagi aku kena bangun awal2 sebab ada program JOMS Ceria... pemberian sumbangan wang tunai & baju raya kpd kanak2 ..... alhamdulillah setel dgn jayanya... org yg datang gembira je melihat kekonon kami ni pandai buat kerja.. tapi kami yg mengalami nya ni, masyaallah..tuhan je yg tahu... penat weeiiii... selesai prog dalam pukul 1 ptg... lps tu, aku balik rumah, Hubby trsayang ajak jenjalan cari pasal..eh .. cari barang raya..hehehe... aku pun follow jer...

pukul  4.30 ptg, aku bersiap untuk ke majlis berbuka puasa bersama Dato' Parlimen di Pan Pacific KLIA.. aku memang suka g hotel ni.. bukan sebab makanan nya, tapi sebab hotel ni dekat dgn KLIA yg gah debommm tu.. lagi2 kalau malam, terang benderang jer aku tengok.... suka nya terasa sebab slalu kami berkumpul bila mesyuarat atau program jer.. tapi kali ni, kami berkumpul atas program orang lain... maka nya, kami ada masa untuk bergurau senda... campur pula dengan mood nak raya, apa lagi... masing2 nampak comei dalam kegembiraan...hehehehe...




habis program, hubby bawak kami g downtown Cheras... pergghhh... meriah gitu.. nasib baik kami sampai awal, dapt parking... takde beli apa2 pun, cuma suka tengok suasana meriah tu...

No comments:

Post a Comment