Monday, August 1, 2011

... xtvt sebelum menyambut puasa...








Jumaat minggu lepas, menghabiskn masa lunch bersama kekawan di sebuah tempat yg ....fuhh... bila lepas makan tu, terasa macam terus nak lena siap dgn berdengkur... 

Sabtu yg permai sbb pepagi ujan mencurah.. sejuk beb..
jam 9 pg, ada program Juara Rakyat DUN Dengkil... dengan malas2 bangun tu, aku siap jugak comei dgn baju BN kaler biru.... hubby malas keluar, so dia tolong jaga anak2 kt umah..


abes prog kul 11 pagi, Hubby ajak menghabiskan masa dengan dia.. apa lagi aku, laju mencicit mcm lipas kudung balik umah, siapkan anak2 cantik2, bedesup terus kuar rumah .. langsung x pandang betapa cantiknya besepah rumah aku dia buat dek budak2.. memula, anta moto dia ke bengkel kt KL.. pastu, g makan kt rest feberet aku kt Cyberjaya... pastu, anta aku g cuci rambut... pastu, dia bwk aku g tengok moto idaman aku kt NAZA... naza blade 250cc kaler merah... nk test, kaki sampai ke tak.. lau ok, boleh sambor x lama lg.. hehehe... malangnya, moto tu x de stok.. yg ada kawasaki je... hubby kata, kenapalah x jemu2 bini aku ni tengok moto..


bila petang dah hampir hujung2, Hubby tnya nak balik rumah tak... anak2 kata tanak balik... mama pun jawab sama mcm anak2.. apa lg, sambung perjalanan walaupun x tau nk ke mana.. last2, ke I-city peginya kami... kecoh2 la budak2 ni tgk banyak sgt lampu... siap Ipin suh Daddy dia angkut balik satu pokok yg penuh lampu merah.. nk letak depan umah katanya... dia igt, daddy dia besa, boleh angkut semua benda gaknya...haiii...ipin...ipin...
okey... itu jelah citer nya... bukan la best mana pun citernya... saje nk share.. 

gambar2 sepanjang menghabiskan masa..


Pepagi nk pegi program... muka trgelak sbb dapat satu sms yg kelakar...

Aku... di dalam lautan manusia seramai 3000 orang..




Bergaya x tentu pasal... mana dia jumpa spek ni ntah..

Muka menahan beratnya moto nie... kaki sampai tu...

I-CITY....

No comments:

Post a Comment