Thursday, August 11, 2011

... bersyukur dengan 2 tangan & 10 jari....

hehehe... kelakar pulak dgn tajuk post aku kali ni... 2 tangan dan 10 jari... cukup sempurna.. alhamdulillah... kenapa menulis topik ni pula... sebenarnya, saat & ketika ini, keja aku melambak sesangat.. walaupun cukup 2 tangan & 10 batang jari yg comei, tetap tak terkejar dek keja2 yg menimbun nih...

preparation untuk program 27 hb nak kena siapkan... kad raya nk kena hantar... kena la print alamat mereka2 yg bakal menerima kad raya ni, pastu gunting cantik2...pastu lekat kt sampul kad tu... huhuhuhu... banyak nya nk kena buat... 3 ribu tu... haduuuiiii... banyak pulak kenalan Bos aku nih... yelah.. jawatan beso.. cuma yg best nya, kad raya dia taun ni, kecik comei lote jer.. mcm SU dia ni...kikiki... nti kalau kad tu dh sampai ke tangan aku, aku up gambr nya... boleh buat kenangan...

ada orang tanya, kenapa aku ada blog... haa... soklan bonus tuh... ntah la tukang tanya ni apa motif dia.. dia tau x, ini peredaran zaman nama nya... kita gunakan kemudahan yg ada... selain dari tu, igt tak zaman kita kecik2 dulu.. menulis smpai lenguh2 tangan kerana kita ni dilahirkan dengan seribu satu rasa yg dipendam dan jari kita menari mengikut alunan meluahkan kata hati kita.. punya lah berirama ayat2 tu, tiba2 ilang plak kertas tu.. lupa pulak mana letak nya.. kan rugi kan... inilah guna nya blog... kita menulis bukan untuk mencari nama.. kita menulis kerana perasaan kita... ada suka..duka.. dan kadang kala, teringin untuk menyampaikan sesuatu... tak salah kan.. cuma, jangan menyinggung perasaan orang lain.. tapi, kita ni manusia yg tidak boleh membaca fikiran orang lain.. mana kita tau, kalau ada penulisan kita membuatkan orang lain memendam rasa... apa yg penting, berfikiran positif ..

sempat pulak aku curi masa beberapa minit utk update blog aku... puasa hari ke sebelas... dan mcm biasa, aku sentiasa di awangan sebab darah ku yg rendah nie..

cukup untuk hari ini.. jap lg nk balik.. sblm balik, nk jenjalan kt bazar ramadhan pulak... bau ikan bakar dh masuk ofis ni sejak kul 3 petang td.. 

minta diri dulu... muaaahhh...

No comments:

Post a Comment