Thursday, August 18, 2011

... cerita hari ini...

hehehe... nak pilih background blog pun kena ikut mood... tengah mood nk melihat love beterbangan...terawang awang... indahnya... mcm meriah mata aku nengok... kaler merah pulak tu... i likeee...hehehe


dah petang pun... pagi tadi penuh dgn program bersama Bos kesayangan ku... kesian Bos ku... risau dia memikirkan program besar  27 hb ni... sabar ye kak... memang tiap2 kali ada program besar, dia akan runsing..pening..risau.. mcm2 dia pikir.. tapi itulah bakat semulajadi dia.. dia dilahirkan untuk memikirkan benda2 macam tu... kalau dia x de dlm dunia ni, x de siapa nk amik tanggungjawab tu... cayalah kak...!!!


pagi tadi, aku teman Ipin bangun sahur.. Ipin tengah syok makan, tiba2 Kip pulak bangun... dari bawah, aku dengar dia panggil mama..mama... cepat2 aku naik amik dia.. rupanya, dia tanak tido lg.. dia nk menyibuk bangun awal jugak.. aku pun bawak dia turun bwh, bagi susu sambil layan tv.. lebih kurang pukul 6, kip kata... mama... nak shik ngn low... nak nasi dengan telur... owh.. lapar pulak dia .. aku pun goreng telur ngn nasi... selera pulak dia makan kul 6 pagi.. tak lama lepas tu, haziq pulak bangun.. dok la 3 beradik tu melayan tom & jerry.. heppy aku tengok dorang... utk menambah lagi heppy hati aku, aku keluarkn crayon & kertas yg ada gmbr haiwan... laju dorg amik, terus kaler... kip yg x pandai kaler tu, conteng2 la gmbr gajah tu... sambil gelak2 dia tengok abang long dia kaler kura2 warna merah.. haziq pulak kaler gmbar ikan.. bahagia nya aku di subuh hari... malangnya, kena suruh dorg stop kaler sebab nk kena g mandi... jam dah hampir2 pukul 7.. pagi ni mama kena g keja awal sebab ada program.. dalam merungut rungut tu, dorg pegi jugak mandi... taat mereka mengikut rutin harian... 


anak2 mama... terima kasih atas kebahagiaan yg kalian berikan... tak sangka mama akan menerima anugerah sebegini.. kerdilnya mama untuk menerima anugerah sebesar ini...
 mama sayangkan kalian...

No comments:

Post a Comment