Tuesday, August 16, 2011

.... adduuhhh... penat nya....

... akhirnya.... jam pukul 4.40 ptg... alhamdulillah... berjaya mengharungi sehari yang penuh kesibukan kerja.... besok cuti... malangnya... malangnya... aku kena mesyuarat Puteri Sepang... apakan daya.. tenaga dan fikiran ku diperlukan lagi... itu nama nya tanggungjawab... kena tabah... sabar... lepas mesyuarat, hubby dh janji nk bawak jenjalan.. hehehe... tq En Hubby... lega sket hati..

okeylah... mari mengemas ... balikkkkk....!!!!! masa balik... masa utk henfon aku pulak bekerja... tadi x sempat nk buat call... biasa la.. ramai sgt manusi2 yg aku kena call hari2... mcm rutin pulak...hehehe...

sebelum balik, nk minta maaf kepada sesiapa sahaja... tak kira lah dosa2 lama ke... baru ke.. atau dosa2 yang bakal aku lakukan... maafkan aku...

As-salam...

No comments:

Post a Comment