Wednesday, July 6, 2011

... Tgh tunggu NEW BABY....


..hehehe... jeng..jeng... I memang tengah tunggu new baby... but not baby yg tulah... sebenarnya, baby baru tu ialah ....hehehe... PEGAWAI JABATAN HAL EHWAL KHAS PARLIMEN SEPANG.....!!!!! aku dah pegi melalui segala macam proses interview pd 25 mei yg lalu.. kena pidato, tulis karangan smpi lenguh tangan, interview ada 5 org panel lagi tuh... ketaq nyer, tuhan je tau.. dah la time Bos a.k.a tuan penasihat tengah kt U.S... aku usaha sndiri... mengadap ADUN, jumpa Ahli Parlimen... alhamdulillah, 2 hari setel... aku submit segala surat2 sokongan ke pej JASA.. Setel bab tu...

ari ni. 6 July, aku masih menanti surat kelahiran..senang citer, surat beranak le tu.. dengar nyer, aku dapat, cuma surat x keluar lagi... adoyaiii... makan x kenyang tido x lena dibuatnya... kpd yg sakit hati dgn keadaan ni, maaf lah, yer... x de niat aku untuk menyakiti hati kalian... biasa la, adat org g interview, ada yg lulus...ada yg melingkup... itu kan lumrah... aku pun berserah je... kalau tuhan kata x de rezeki, makanan dh masuk mulut pun bolh terkeluar balik... aku kena terima hakikat itu.. yg kalian pun, jangan la buat jahat kt aku.. kena ingat, tuhan maha melihat & maha mengetahui... ari ni aku sakit ati, besok2 korg pulak sakit....

ni la pangai buruk aku... kalau dh stat nulis blog, x boleh brenti jari2 comei aku ni....

p/s : ni la gmbr muka 1st time pakai selendang... my very2 besfren kata, " comei la U.." ... TQ... Luv U my pren... dulu kini & selamanya...

No comments:

Post a Comment