Tuesday, July 12, 2011

... de mammmm....

... alhamdulillah... tuhan tarik nikmat aku sikit... dia tarik nikmat menghidu.. nikmat selera makan... nikmat kesihatan... naseb baik dia tarik sikit jer.. ini pun dah mengganggu rutin harian... apa lg kalau dia tarik nikmat aku banyak2... tak dapat aku bayangkn camaner dgn anak2 aku.. saper nk jaga dorg nti.. saper nk mandikn dorg... saper nk masak untuk dorg... ish... maha dasyat.. tanak bayangkan...

ari ni, aku masuk ofis sebab semalam dh cuti ... kepala mcm melayang jugak, tapi semangat kena kuat beb.. kalau x, saper nk buat keja kt ofis ni... jap lg, nak jumpa orang pulak.. kena make up tebal sket, nk cover muka pucat ni...

tetiba teringat nk menyampaikan pesanan kepada manusia2 yg berkenaan.. x tau lah dia baca ke tak, aku nak pesan jugak... " jangan la kalian terlalu bangga dengan apa yg kalian ada... semua nya hanya pinjaman belaka.. akan tiba ketika nya semua akan pergi..."... atau dengan bahasa lain, jangan riak sgt dengan apa yg korang ada, mentang2 la aku x dapat semua tu... x per.. teruskan lah... teruskan lah...

wukey... adiosss...

p/s : x de mood nak isi gmbr..

No comments:

Post a Comment