Thursday, July 19, 2012

Ramadhan menyapa kembali...

Alhamdulillah masih lagi aku bernafas dalam ketenangan hingga tika saat ini ... insyaallah... ketibaan yang dinanti bakal menjelma... mudah mudahan aku diizinkan untuk menikmati bulan yang mulia ini....manalah tahu,  keizinan itu datang dari-NYA dan hanya DIA yg berhak menentukan segalanya..


Untuk kali ini, seperti orang lain, besar harapan aku agar kehadiran Ramadhan pada kali ini memberi sejuta kerahmatan kepada aku.. anak2 pun dah besar, aku rasa dah boleh angkut dorg g terawih kot... selalu Hubby bwk ipin sorg jer.. kali ni, bederet kami anak beranak memenuhi masjid Taman Putra Perdana ni..insyaallah..

dan bersempena bulan mulia yg bakal menyapa ini, aku menyusun 10 jari, menyerah diri memohon ampun dan maaf kepada sesiapa yg mengenali aku, menyayangi aku, menzalimi aku, mempermainkan aku dan apa2 jelah yang berkaitan dengan aku.. aku hanya manusia biasa, tidak sempurna dan meraba-raba meniti kehidupan. apa yang aku harapkan, kerahmatan Allah akan sentiasa mengilingi kalian dan semoga kalian akan beroleh keberkatan di dunia dan Akhirat..

coretan yang singkat untuk kali ini...

As-salam...

No comments:

Post a Comment