Tuesday, July 3, 2012

ALIEYA RESOURCES GIFT . . .

Alhamdulillah .... Projek yang baru selesai..

Client : SSIC, Selangor State Invesment Centre. 
Membekal Cenderahati sempena SSIC GOLF TOURNAMENT 2012.
Items : 100 pcs Golf Towel with hanger, 100 pcs Corporate Bag pack, 10 pcs Crystal Trofi.




dan ada lagi produk2 yg aku bekalkan antaranya...  








Banyak lagi sebenarnya barang2 yg ada dalam senarai produk aku.. lain kali aku akan update produk2 lain..
haaa... jika mencari cenderahati yg latest design, harga brpatutan dan berkualiti, jgn lupa cari aku... jaminan harga berpatutan aku berikan kerana aku adalah pembekal yang sah, takde pakai orang tengah punyer... kalau aku pakai orang tengah, dia tambah harga dia, aku tokok tambah harga aku, yang bankrapnya nanti ialah end users...kesian korang kan... so, jangan malu2... silah oder jika berkenan.. potongan harga berdasarkan kuantiti...

No comments:

Post a Comment