Thursday, June 28, 2012

Kebahagiaan dalam Perpisahan . . . . . . . .

hujan dah turun ... alhamdulillah... bila hujan2 macam ni, mata pun layu semacam jer... haishhhh...pemalas sungguh mata ni trmasuk la tuan nya... Makanya, untuk menghindarkan secara langsung layu mata aku ni, aku tulis di blog... gali punyer gali, terjumpalah aku dengan kata2 di bawah ini... mari layannnzzzzz.... 






ha ha ha ha ... jiwangnya terasa... untuk pengetahuan anda, ayat2 di atas tiada kena mengena sangkut paut dengan aku...


pada aku, perpisahan adalah satu takdir... bila kita ditakdirkan berpisah, hanya yang mampu kita lakukan ialah mencari kebahagiaan dalam perpisahan itu... insyaallah... perpisahan bukanlah penghujung jalan sebaliknya ia adalah permulaan . terpulang kepada kita bagaimana ingin memulakannya.. jatuh bukan beerti tersungkur..pecah tidak bermakna hancur.. 


sekian terima kasih..


p/s ~~~ melayan mata yg layu...