Thursday, July 8, 2010

Alahai.....



Dah lama tak berkesempatan nak update blog... sedang busy memikirkan nak mengorak langkah ke gerbang yang lain... kata orang, tiada langkah pertama, tiadalah langkah seterusnya..

Sekarang dah bulan July... Mesyuarat Puteri Cawangan dah selesai.. Mesyuarat Puteri Bahagian pun dah selesai.. Ahad ni Mesyuarat UMNO Bahagian pulak.. Harap-harap dapat la mengamankan diri ni sikit.. setiap kali mengorak langkah ke Program Puteri, pasti ada saje air mata yg nk meleleh.. dah tak laratnya rasanya.. tapi tak tahulah kenapa kuat pulak semangat ni menempuhinya...

Sekarang ni, aku tengah serius promotkan bisnes SMS aku tu.. yelah.. Kak Rina dah mulakan sesuatu untuk aku.. Aku kenalah mengorak langkah sendiri..

Tak lama lagi, aku akan mulakan bisnes kuih raya .. bisnes sebelum raya.. harap-harap, murahlah rezeki aku tahun ni.. semangat nak kena kuat sebab ini kali pertama aku buat bisnes sendiri.. insyaallah ... nak buat laksa utk jual semasa bulan puasa.. peluang depan mata, gapai jelah..

cukuplah cerita pasal rancangan2 aku ni.. mudah mudahan, aku dipermudahkan didalam segala urusan...

1 comment:

  1. insyaAllah, didoakan semoga jue berjaya dalam business... dh lama ko x update story morry...

    ReplyDelete